Olaf Hiort visities GIEDDS at School of Medical Scienses of Unicamp
Publicado por: Camila Delmondes
27 de fevereiro de 2019

Olaf Hiort, MD PhD, is a pediatric endocrinologist at the University of Lübeck, Germany. He is one of the world’s leading researchers in the field of disorders of sex development (DSD) and has been for many years a partner of the Interdisciplinary Group on Disorders of Sex Development (GIEDDS) of the School of Medical Sciences, University of Campinas. His visit has the aims of knowing GIEDDS’s clinical service and laboratories and expanding this collaboration. He is also a representative of the European Reference Network on Rare Endocrine Diseases and is currently traveling through many countries to establish cooperations.

(Divulgação) Grupo da UFAL divulga pesquisa sobre sono e alimentação - até 31/05

Jornada de Toxicologia e Toxinologia Clínica

Programa de Pós-graduação em Farmacologia divulga inscrições para mestrado e doutorado do 2º semestre de 2024

Reciclando Dermatologia - reunião de maio