Publicado por: Camila Delmondes
13 de agosto de 2019

In the last week of July, the discipline of Urology received professor Mariano Gonzalez, from the Italian Hospital of Buenos Aires, through the Annual Visiting Professor  Program, sponsored by the Graduate Committee of Surgery. Professor Mariano performed several surgeries with the Urology team and residents, and also participated in the "Good Morning Urology" with the theme: "New trends in the treatment of beningn prostate enlargement and urinary calculus", bringing his experiences to the event.

Notícias mais recentes

(Divulgação) Grupo da UFAL divulga pesquisa sobre sono e alimentação - até 31/05

Jornada de Toxicologia e Toxinologia Clínica

Programa de Pós-graduação em Farmacologia divulga inscrições para mestrado e doutorado do 2º semestre de 2024

Reciclando Dermatologia - reunião de maio

Reunião DTG: Bom uso e abusos da cesárea

Faculdade de Ciências Médicas
Universidade Estadual de Campinas

Correspondência:
Rua Vital Brasil, 80, Cidade Universitária, Campinas-SP, CEP: 13.083-888 – Campinas, SP, Brasil
Acesso:
R. Albert Sabin, s/ nº. Cidade Universitária "Zeferino Vaz" CEP: 13083-894. Campinas, SP, Brasil.
Desenvolvido pela TI / FCM